dagens (andra) outfit



* Midnattsblått satinrosett diadem från Gina Tricot
* Looney toons over the shoulder baggy t-shirt Bik Bok
* Svart trikåkjol och linne Divided
* Stjärn tights Bik bok (rosa tights under oxå Bik Bok)
* Kola bruna skinn stövlar KMB (finns på bl.a. på Din sko)
* Digital pratande klocka Cheapo

Ja egentligen är det dagens andra outfit eftersom jag vart så svettig av att stressa till praktiken efter att fastnat vid datorn som vanligt på morgonen, låg dessutom i nån konstig ställning alldeles för länge så nu har jag jätteont i ryggen, sen hjälpa barnen sy fast knappar & paljetter på t-shirtarna de målade förra veckan, så när jag kom hem på lunchen fick jag duscha igen och byta om.

Miffo Looken= (om någon skulle få för sig att undra vad jag gör med munnen så suger jag på en halstablett haha).
Det här med dagens outfit har jag alltid tyckt varit väldigt kul och sysselsatt mig med långt innan bloggandet.
Dagens Outfit behöver inte betyda att man har på sig den grymmaste outfiten eller bästa klädkombinationen men det är dräkthistorisk dokumentation som man vid återblickande kan ha mycket nöjje av.

Att ta kort med självutlösare är en jättekul utmaning och expriment. Man kan med fördel placera kamera lite högre upp än på min bild. Ingen har någonsin gjort sig bra i grodperspektiv. Men de svåriga är ju att hitta en bra höjd. Därför är det så himla bra att min najsiga pojkvän har gett mig en Gorilla Pod som man kan slingra fast på det mesta!




Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Hej snygging,

Jag gillar din outfit. Du glömde ju klockan från Cheapo.

Puss

/Hanky

2008-11-11 @ 21:14:40
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej snyggve, tack ska du ha! jag gillar dig. Jag glömde den inte. jag tänkte att den kommer ju vara med på varje dagens outfit så det kanske blir tjatigt. men du har rätt. den borde få en plats i rampljuset. undrar om jag ska skriva om mina trosor och strumpor oxå? haha skojja ba.

Puss / Empy

2008-11-11 @ 22:11:50
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0