Dagens planering...

Idag är jag hemma från praktiken. Behövde vila upp mig samt skaffa t-shirts, tyger ect. till kvällens kursstart.
Tydligen ska man trycka på andra material oxå typ plast...
Borde oxå fixa mera grafiska tryck och handla mat o livsmedel billigt på Willys. Och när jag ändå är i närheten tänkte jag ha lite kul oxå och ta en runda på Rusta :) Fast först måste jag betala räkningar och göra en budget så det inte slutar lika illa som alla andra månader... Den här månaden fick jag inte så mkt pengar och det är därför ännu viktigare nu till jul bland annat att jag har koll.
Jag borde städa lite oxå innan min baby kommer ikväll innan kursstarten kl 18.00. Vi får se hur mkt jag hinner av allt detta.
Har lite ont i huvvet idag (spik i tinningen syndromet) och mår fortf. lite illa.
Ska bli kul med sällskap av Hanky Panky i helgen! Kramas mmm!

Japp det är bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Tjena cooling!

Jag har nominerat din blogg, gå in på min och kika vad du ska göra. =)

Hoppas allt är bra med dig! Puss o kram.

2008-11-29 @ 14:26:47
URL: http://mandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0