Idag.

Hejsan Spejsan!

Hemma på lunch (knorr´s pulversoppa potatis purjo och en pizzaslize från igår). Idag på praktiken var det inga särskilda aktiviteter så jag tog saken i egna händer som en Good Girl. Jag hade tagit med laptopen så först försökte jag limma fast dataskärmen igen i laptopens ena hörn där den gått av (så man kan bara ha datorn lutad mot nånting- vilket är ganska drygt). Men det funkade inte. Sen började jag installera photoshop för att bl.a. kunna göra blogg- kollage när jag inte har nåt att göra. Det tog nästan 1 timme och det blev en sen lunch.

Andra planer:
* Fundera vad jag kan skapa för nåt till försäljning på Teresa´s Edge jul marknad på Kafé Spegeln och Länsmuseét i Gävle.
* Skissa på hur min internet butik ska se ut oxå.

Jag har fortfarande ont i huvvet fast idag känns spiken lite mindre... men jag känner mig varm och simmig i ögonen. Kanske förkylning på G.
Fast det kan kännas som man har feber när man har migrän eller ska ha mensen.
Kanske är vädret. Jag är ju en sån där väderkänslig gammal gumma.
Och i morse låg det tjock dimma över stan och var jättekallt.
På med ett par xtra tights!


här har jag t.e.x. lutat skärmen mot ett tomt havrefras paket och en flip flop... :P
(uppfinningsrik som få!)
det gula visar var datorn gått sönder om nån inte fattat det...
om någon vet hur man kan laga detta, hojta till snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0