Igår

Var ensam i Hanky´s lägenhet i Huddinge senare delen av kvällen. Han sov hos sin mamma i Rönninge för att han lovat mata katterna när de är bortresta vilket skapar en del krångligheter fast med lite planerande fixar vi biffen.
Det är alltid lite underligt att vara ensam i nån annans hem... Känns som jag vart i den situationen många gånger förr och det känns lika underligt varje gång.
Man myser och börjar automatiskt bo in sig, fast man vet att man egentligen inte hör hemma där fast ändå skapar man en relation till hemmet och det känns konstigt att bara åka därifrån och ibland kanske man aldrig kommer återvända...
Ja jag vet inte om jag kan uttrycka det jag menar ordentligt och utan att det låter dramatiskt eller galet.
Som Cyndi Lauper säger: "Fuck it!"



Marängsviss. Tvättade massa. Började kolla på nya Star Wars, slutade med nya Heroes avsnittet...


Åt upp Hanky´s original Jelly Beans! På bilden smak Tutti Fruttttti!


Ser ut som blöt gammelmanshud eller hur? Yuck. Men det är faktiskt en något gammal blöt undersida på en pizza från Huddinge pizzeria... som sagt, inte de bästa pizzorna...




Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahahah!! Vad läskig den där pizzan ser ut!! :D

2009-02-04 @ 20:37:16
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0