Lyckad Skattjakt på stan

Egentligen sen i fredags... något försenat inlägg men fortf. lika aktuellt!




Äntligen har jag hittat ett par vinterstövlar!

Och dom är de skönaste och snyggaste vinterskor jag hittat! Men så kostar de oxå 999 kr...
Vet inte riktigt hur jag ska lyckas påkosta dessa...
Julklappen har jag redan tagit ut i förskott av mamma (fotoscreenkursen...) men jag fyller oxå 30 år snart (GAAH!) *hint hint* (fast jag kan inte vänta till den 16 januari på vinterskor...).
Fast när man fyller 30 år kanske det är roligare att önska sig livsförbättrande grejjer typ...

Rosa diskmaskin


Det finns inte ord för hur mycket detta skulle öka min livskvalitét...


Har ju önskat mig Fotoscreen Startpaket sen förra födelsedan då det blev inställt...
Men nu vet jag inte om jag behöver det förrns jag har gått kursen i helgen och provanvänt deras lokaler...
Även om jag får ett startpaket måste jag ju ha nånstans att använda det, högtrycksspruta och väggar att fläcka ned...



Samma dag jag hittade vinterstövlarna så hittade jag oxå minst 2 par nya jeans!




Wrangler hittade jag på Stadium och går oxå på 999 kr men nu såg jag att man kan skaffa ett Stadium kort och ta saker på avbetalning... (i know what ure thinking... and i´m not saying i´m gonna doit!).
Wrangler med stretch är bland de enda jeans som jag kan ha utan att få ryggskott och som storlekarna passar någorlunda snyggt. Sen gillar jag loggan och Western-feelingen.

Cheap Monday´s stretchjeans funkar oxå för ryggen är ju ett billigare tightare alternativ.


Sen köpte jag den här på Åhléns rean för 49,50 kr som jag spanat på länge.


Var så himla nöjd tills jag tvättade den och den blev HELT SNED. Tvättade den igen, samma sak, bytte den, tvättade den igen samma sak... Jättetråkigt.
Ränder, rosetter & rosa, jag var så glad...

Men då köpte jag den där istället, tvättade den och den är helt rak :)


Jag har redan en vit i större storlek sen tidigare. Men inte mkt lila kläder (bara make up) och tänkt bättra på en fronten (rosa+lila=fint ihop) så det var ett lyckat inköp och jag tycker illustrationen på det grafiska trycket är helt klockrent och påminner om mig när jag har naturliga hårfärg iklädd mina leopardtights t-shirtklänning stickade kofta och sneakers!

Jag ska naturligtvis återkomma med fullständig önskelista ;)
Ingen behöver oroa sig ha haha! :P

Annars har jag inga direkta ideér till 30 årskalas... Jag antar att det är dags att börja planera lite... Är det nån som har nåt förslag?

Kommentarer
Postat av: mel

Stort tack för dina ej pinnsmala outfitbilder! Såå viktigt, sen gillar jag din stil också! =)

2010-05-13 @ 08:54:22
URL: http://mel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0