spik i tinningen

jag har vart hemma hela dan med huvvevärk som inte går över. kollat på 2 avsnitt av nya 90210, äit pasta med kycklingköttbullar, godis och sovit max en timme. lite orolig att jag ska bli magsjuk eftersom när jag och hanky blev så otroligt dåliga i sthlm i somras låg jag en hel dag med migrän innan det bröt ut. men sen pratade jag med H och han påminde mig om att det kanske beror på att Röda Veckan närmar sig vilket kan börja med migrän. Tataaa! jippihoo.
tror jag ska spendera dagens 50 kronors budget på en pizza, eller spräcka budgeten menar jag... ;)
fortsätta ligga i sängen, kolla på mina favorit tv-serier och sova mera. är fortf helt slut.

Dom här killarna gillar oxå pizza!


Turtles Pizza Herr T-shirt, Truffle Shuffle märke Vacant.


Turtles You Got Served Tjej T-shirt, 80stees.

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Cowabunga!!!

2008-11-05 @ 20:33:02
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0