Fredags Rocking Brother Friends REunion in snoWy WastELAnd Gävle

I fredags så piffade jag upp gårdagens rester med gröna bönor, grön paprika och zuccini. Det blev fantastiskt gott. Fast såhär i efterhand kan jag inte ens tänka på det med tanke på resten av helgens förlopp. Rekommenderar inte att ha vitt vin+citron i maten iaf. om man sen kräks.
Drack ett glas gammalt chill out vin till maten. Ville mysa till det ordentligt. Dricker så sällan nuförtiden och den där rödvinsflaskan+vitvinsflaskan har stått ett par månader minst. Åt nästan en halv bunke Ben & Jerrys "Phish" till kaffet för att piggna till innan jag drog till Wasteland på O´Learys för att kolla på Lisen´s Tommy´s lillebrorsas band och träffa dem såklart!

The Handmodel.

Mitt ansikte blev helt blött av snöflingor så det var tur att jag inte hann sminka mig.
På vägen dit kom jag på jag inte hade några kontanter och att mitt VISA kort´s magnetremsa strejkar så jag oftast inte kan hämta ut pengar i bankautomater.
Funderade på massa olika lösningar i vintersnön. Men allt var stängt.
Som genom ett vintersnömirakel funkade kortet i automaten precis utanför!
Det var kul att hänga med Lisen och Tommy och uppdatera lite!


Terminal Function


Lisen och jag hade glömt öronproppar så vi tog blött toapapper och stoppade i öronen. Tommy har precis blivit modell för Tpost, så han sett mest och posade hela kvällen ;) Vi höll på att komma med på vimmelbilder men Lisen sa bestämt NEJ och jag och Tommy sa unisont JA!
På tjejtoaletten påpekade jag att jag hade superbra luktsinne.
Då kom en gothtjej ut från toan, strök förbi mig, tittade mig djupt i ögonen och sa:
- Det är också en superkraft...
Hahaha, helt i min smak. Man märker att Heroes har påverkat folk.



The Brothers: the singer in the band, the military/model.


The Cool Amazon Artists with animalnames!


Graphic Black Milk!

Toamingel likt Sista Måltiden.


Dödsstjärnan.





- Ska jag ta kort på er?

- Skratta då!









Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha fan vad fint!Fina bilderr!!

I love you, synd att jag var lite tröttis i fredags

Men du ska veta att jag saknar dej :D och häng!

pussiskramis

ps. får jag låna en av bilderna och lägga på min blogg om jag länkar till din sida?

kyss!

2008-11-26 @ 10:57:17
Postat av: Emily

I love u 2! :D jamen jag var oxå supertröttis i fredags men det var jättemysigt tycker jag! Tackotack!, klart du får låna bild! :)Miss u to and hanging out, mera sånt! Cherryanimalprintedkisses!

2008-11-26 @ 12:27:53
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0