kvar i stockholm

ja gott folk, jag blev kvar i stockholm. inte helt oväntat. hela veckan har blitt uppfuckad...
shoppade för nästan 500 kr igår ändå på rea, fast jag inte skulle.
det dummaste är att istället för att köpa det jag egentligen skulle velat köpa, så tänkte jag:
jag har inte råd att köpa dom grejjerna den här månaden.
sen hamnade jag på götgatsbacken och där var det REA i många av mina favoritbutiker.
problemet med rea är att man tror man fyndar och är duktig fast man egentligen köper massa grejjer man inte skulle köpt annars, fast MER grejjer, och så har man inte råd att köpa det man egentligen ville ha sen...
Fast det som är bra är, att jag faktiskt köpte saker jag velat haft på rean så jag är ganska nöjd ändå... :)
Bilder kommer sen...

Nu sitter jag på Hanky´s jobb vid hötorget och käkar kanelbullar och dricker latte och brämhultsjuice Ananas Grapefruit (bästa frulkost juicen!!) :D
Funderar på att dra till Urban Outfitters (hann inte igår) eller så ska H visa mig hur man gör kollage i Photoshop (till bloggen bland annat) eller så hinner jag båda innan tåget går 11.30...

Stay in colour!


Hihi mitt första kollage... 80sgirls having a party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0