aj min musaxel sa zombien

Kollade på Bride Wars igår kväll (bättre än jag först trott), lagade en ganska god veg middag och käkade Ben & Jerry glass med kolasås till efterrätt. Jätteskönt. Sen pratade jag länge med Hanky Panky och hittade tidernas sötaste killtröjja på 80stees.
Kunde gått och lagt mig där men istället började jag kolla på The Spirit (halva) och sen satt jag upp till 3.00 och exprimenterade i Polyvore... Vaknade 3 timmar senare av genomträngande smärta i axeln (samma som förut fast i andra den här gången, alltså musarmens axel). Tog smärtstillande och sov till 11.30.
Det här är min städdag. Kan ändå inte sitta vid datorn p.g.a axeln och ryggen.
Känner mig lite som en zombie idag. Men det kanske går över när jag kommer igång. Action!

Kommentarer
Postat av: tzeni

jag har också haft städdag i dag, det är grymt skönt när det är över. även om jag helst att sprungit omkring ute i solen hela dagen. supertrevig kväll emelie!

2009-04-17 @ 19:22:56
URL: http://stichordie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0