Blandad sammanfattning påsklovet + hm tips

Jag är på Hanky´s jobb vid hötorget, han jobbar på ett multimediabolag där de har jättefräscha lokaler och gott fika. Inget dåligt ställe att hänga på kan jag säga. Jag brukar sitta bredvid Hanky när han jobbar och jobba med bloggen eller surfa jag med. Det är mysigt. Sen lämnar jag mina väskor här, ja jag ska åka hem ikväll till Gävle, och går på stan tills han slutat jobba då han hjälper mig bära väskorna till stationen och vinkar av mig. Precis som idag.
Nu ska jag strax bege mig ut i stockholms stadsdjungel and do some serious windowshopping och klädprovning/provhyttsfotograferande.

Det började med att "påsklovsveckan" inte blev som jag tänkt mig då påskmiddag med min stockholmsfamilj uteblev då de var bortresta. Sånt får man ta när man är ute i sista sekund! Men vi får ta igen det en annan gång och det har verkligen varit jätteskönt och kul!!!

Jag har haft otroligt mycket inspiration till att laga olika maträtter. Börjat äta mer vegetariskt, superfrsäch och gott! Och på grund av Ann, ryggont och ett stort behov av stretching så har jag oxå kommit igång med lite yoga igen!
Det negativa är att jag har inte ätit så mycket nånsin och kommer säkert gå upp flera kilo av detta. Ja ja, shit happens.

Igår lyckades jag äntligen byta min Mimmi Mus topp till en mindre storlek på HM. Jag har nyligen fått reda på att man kan byta kläder man beställer på HM Shop Online i butik! Man behöver alltså inte skicka tillbaka och mecka! Fantastiska nyheter. Jag tror till och med man kan lämna tillbaka plagg i butik och få pengar tillbaka om man har beställningskvittot med sig!

Jag åker hem nu för att jag ska på Starta Eget möte imorn. Sen åker jag nog hit igen nästa helg då Hanky fyller år! =)

Nä nu måste jag ut och suga musten ur Stockholms Shoppingliv! Seee uuuuu! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0