bra & dåligt idag

BRA

* "nya" Girls Just Wanna Have Fun t-shirten från Gina Tricot (har haft den ganska länge men funderat på att byta eller lämna tillbaks den. Först nu har jag tvätttat den och använt den första gången och är SUPERnöjd!

* nya jeanstightsen från Bik Bok. Så himla sköna, har haft på mig dem hela dagen och myst. Trodde de var för låga i midjan men efter tvätten så sitter de som ett smäck?!

* hamna på första sidan!
* alla roliga kommentarer!
* snygg-dag!
* promenad


 DÅLIGT

* kallt ute
* konstig dygnsrytm
* rökt för mycket cigaretter
* inte städat
* astma & ont i halsen (pg.a utebliven städning/diskning och för mkt rökning)

Kommentarer
Postat av: Pinar

Åh vad glad jag blir, tack ^^!

2009-04-19 @ 09:59:16
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Malin

åh tack för tipsen, ska kolla där så får vi se vad som händer... gillar din header här på bloggen! skoj att se att även andra gillar Hello Kitty, rosa, cerise och lite kitch. ska försöka få ihop det i min lägenhet så att det ser personligt ut och inte malplacerat.. ska bli ett äventyr.. flyttar om 2v. din blogg kommer jag att följa hur som helst =) hoppas idag är en bra dag! kram

2009-04-19 @ 10:48:31
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Om du inte redan är medlem här så får du jättegärna bli det, du får presentkort (på minst 250kr) i matbutiker som ICA, Willys och Hemköp!



signup&memberIDX=26060" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=26060

2009-04-19 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0