Filmtajm

Funderar på att se nån av de här filmnyheterna:


The Spirit. Fast jag vet inte jag pallar se den egentligen. Blir redan irriterad på filmaffishen och att Scarlett johansen är med och lever upp till idén om mäns fantasier återigen (plut plut plut flirt flirt yuck)... Om du har sett Sin City som Frank Miller oxå gjort så vet du kanske oxå att det är överdrivet mycket våld och sterotypiska könsroller eller mer stereotypen om manliga fantasier kanske.
 I serietidningar som X9 och Seriemagasinet som jag bl.a. läste när jag växte upp så är det ju tyvärr oftast så. Jag är ju dock serienörd och gillar det grafiska utseendet på filmen. Vi får se.
Another time antoher mood another place maybe.


Bridewars. Den här verkar lagom lättsam för mig ikväll. Fast jag stör mig redan på den här filmaffishen oxå haha! Ska inte bästisar kunna ha bröllop på samma dag utan att börja bråka?!  Nej vänta, för kvinnor är ju bröllop den största upplevelsen i hela livet och vänskap är ju inte lika heligt?!?!?
+&##€%?**^"##€%&//))(##


Kommentarer
Postat av: Stina

Har The Spirit nånting med Sin City att göra, förutom att det är samma som gjort dem? Bride Wars verkar så korkad :P Om du kollar på den så får du berätta sen om den var någe bra ^^

2009-04-16 @ 22:33:27
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: TorrHumor - Bloggen

OMEH TJENA snygging! :) Du har väl inte glömt bort att kolla in Sveriges nya humorsajt?



www.torrhumor.com - Sveriges torraste sajt!

2009-04-16 @ 22:39:33
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: Pixie

Åh jag skulle nog vilja se båda filmerna och jag gillar din sarkasm om att det ska vara alla tjejers största dröm om ett bröllop :P

Sv;

Tack!

Förresten e väl inte glasögonen så dyra i butik?

Fast iofs så har jag ingen aning men jag skulle vilja ha dem iaf :D



2009-04-16 @ 22:58:13
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0