gulligaste t-shirten för killar



Det är roligt när det kommer t-shirtar för killar som egentligen bara brukar finnas för tjejer (och tvärtom). Jag visade den här nya killtröjjan med Care Bearsmotiv från 80stees för min kille Hanky Panky och han blev alldles exhalterad och måste beställa den! Han tycker det är lite kul att det är sådär lagom provokativt att ha en sån tröjja om man är kille (och så gillar han Care Bears och kramar förstås!). :) Konstigt att det ska vara så. Jag uppskattar jättemycket när killar vågar bjuda till i sin klädstil. Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: myyy!

tack tack tack så mycket! :D Känns faktiskt skit bra att vara 18 hihi :'D jag vet, skall använda min shaker idag haha ;D nej jag har inte sett den filmen, men det låter som en typisk mig-film, jag boprde se den! =) tack för tipset! KRAM!

2009-04-17 @ 17:20:17
URL: http://shakethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0