Matthew Williamson för HM

Det är första gången HM har haft nån gästdesigner som jag känt mig såhär exhalterad. Men nu var det lite kul faktiskt för Matthew Williamson kom med lite läder, nitar och färg! Me Lajki! Och jag behöver en skinnjacka! =P


Snygga pumps!


Några outfits ur kollektionen på HMs hemsida. Är det inte det här som vissa andra fölk brukar kalla att man ser ut som en "påskkärring"? ;) Är det inte nån oskriven lag att man bara får blanda klargult och cerise rosa till påsk?! ;P
Tydligen inte! TACK, Matthew Williamson för att du visar var skåpet ska stå! =D




Den är lite för shiny för mig egentligen men jag gillar de futuristiska detaljerna och modellen.
Jag är inte hundra på färgen, borde vara ltie mer kolabrun om den ska vara brun i överhuvudtaget...
Men jag är väldigt sugen på den här Lee skinnjackan oxå, fast den kostar 2000 kr mer...


Coola skärp.


“Jag ville skapa en urban kollektion med mitt varumärkes typiska mönster och former. Det har varit fascinerande att söka igenom arkiven och välja ut de mest ikoniska plaggen, för att sedan omarbeta dem för H&M.” /Matthew Williamson Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Snygg skinnjacka... Värsta Coolo

2009-04-20 @ 12:04:53
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: myyy!

säg inte att de snygga rosa skorna kommer från hm?! :O isåfall måste jag seriöst ha dom!

2009-04-20 @ 19:55:21
URL: http://shakethis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar den rosa klänningen!

2009-04-22 @ 12:06:13
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0