Nacka Forum

Igår vallfärdade jag och Hanky till Nacka Forum mestadels för att kolla in det beryktade New Yorker... =) Men sen upptäckte vi förstås att de hade massa andra butiker som HM och JAM JAM som jag inte sett till sen jag var liten (nostalgitripp).


Äntligen!!! Synd att vi är luspanka. Men det var kul att prova iallafall!






Billigt! Trots att den här Ladies NIght tröjjan inte är lika snygg som originalet från Junk food, som jag har fast den är lite för liten nu och vit, skulle jag vilja ha den här faktiskt och t-shirtarna kostar bara 99 kr!!! Originalet kostar iaf ca 250-300 om man beställer från USA. I butik i Sverige 399 kr.



Snygga färgglada hoodies oxå! Skulle vilja ha en sån där multifärgad, helst med serierutor iof... =)


Världens mest fancy toaletter!


HM´s Provrum:























Kommentarer
Postat av: myyy!

gud vilka härliga bilder! :) ser så sommriga ut! :D

2009-04-12 @ 16:08:16
URL: http://shakethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Papegojeklänningen är ju ett MÅSTE

2009-04-13 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0