Militärjackan!

Fick hem den här på posten idag från Ellos! Har säkert 5-10 militärjackor redan (letar fortfarande efter den ultimata militärjackan). Jag har haft en stor faschination för dem ända sen jag såg The Lost Boys (1987)! Jag har till och med designat och sytt en egen kollektion 2005 inspirerad av den filmen och i den en militärjacka!



Bra: Otroligt snygg, rikigt klassiska militär/orkester jackan. Snyggt skräddad, bra figursydd modell. Billig! 399 kr!
Dåligt:
Otroligt liten i storlekarna. Fick beställa 1-2 ggr större storlek. Är lite osäker på de där ljusgula banden om de håller eller kommer fransa upp sig... Sen hoppas jag verkligen inte den krymper i tvätten. Borde varit stretchig, då hade den varit KLOCKREN!



The Lost Boys.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Waaaoo! Jag har också beställt den här jackan! :D Men fan vad jag får vänta på den.. tar sådan tid.. :( Hoppas att allt är bra annars?

Kramelikram

2009-04-08 @ 10:52:19
Postat av: lisen

Waaaoo! Jag har också beställt den här jackan! :D Men fan vad jag får vänta på den.. tar sådan tid.. :( Hoppas att allt är bra annars?

Kramelikram

2009-04-08 @ 10:52:55
URL: http://svartmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0