Shoppingsnabbis på stan i Sthlm!

Jag är fortfarande i Stockholm! Min kille blev förkyld efter sin födelsedag och är hemma sjuk. Vi har pyssla tom varandra och myst men det är skönt att komma ut lite oxå (jag får pasa på innan det bryter ut på mig oxå) så igår åkte jag själv in till stan en snabbis innan affärerna stängde. Men jag hann med en del ändå och hittade en MASSA gobitar!!!

JC I HUDDINGE:


Cherries!!! Långt stretchigt linne 149 kr!


Aloha! I like it! Kjol och linne 149 kr styck!


Mycket fint på JC nu faktiskt. Brukar aldrig handla där men nu har jag börjat omvärdera. Särskilt smyckena är tipptopp!


Indiansommar såklart!!! So 80s!

HM I HUDDINGE:

Hello Kitty Nattlinnen/sommarklänningar 149 kr.





Nutellafylld munk! Vilka grejjer det finns! :D

BIK BOK Drottninggatan:

Sytt fast åtminstone ett tygmärke!!!
Observera vilka snygga provrum!!!



Dagens Outfit:

Jeansjacka, tights, svart linne, gummisnodd, svart halsband, strumpor, HM.
Bllixtörhängen och pistolhalsband, JC.
Rainbow Brite tygmärke, 80stees.
Converse, La Redoute.
Skosnören, Footlocker.
Kjol, Gina Tricot.
T-shirt, Nelly.
Cheapo klocka.



Läderjacka på Bik Bok!!! Inte min favoritmodell riktigt men jäkligt shysst!


Jättefin stretchig tunika med svalor på axlarna!



Helt rätt färgskala! Pastell pastell pastell.


Batik är inte rikigt min grejj men det här tyckte jag var shysst! Med fickor och snyggsnygg rygg!



Tubklänning! Vilken grejj, vilka färger!


Pantherwoman! yeah thats me. Gillar såna här tidningsomslags tishor! Blir grafiskt snyggt!


PÅ MONKI:

Massa roliga grejjer på monki!!! skärmkeps 60 kr bara! Satt jätteskönt och snyggt!


Äntligen hitttat en tyllkjol värd att kallas tyllkjol!!!


Sjukt shyssta skor! T.o.m på mig som aldrig använder högklackat nästan!


Prickig fin sommarkjol med smockresår i midjan så den satt skönt oxå!


Kanske bästa sommarklänningsinvesteringen!? Stor i storlekarna, gå ned en size.


Kanske bästa sommarklänningsinvesteringen no 2?!? Rikig indiansommar 80s, det ska bli min grejj i sommar tror jag! :D
Gå ned en size här oxå. Eller på nästan alla trikåplagg jag provat i inlägget har jag gått ned en storlek till medium! :)

Sådärja! Jag köpte ingenting för jag vill inte göra av med alla pengarna på en gång som vanligt. Men nåt skulle jag vilja köpa... Vad tycker du jag ska köpa? :)


Kommentarer
Postat av: Madicken

Fin blogg! :)

2009-04-29 @ 21:44:39
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: myyy!

du har cool stil! :D btw så är du utmanad haha ;p kolla min blogg under "utmanad" :p

2009-05-03 @ 19:52:00
URL: http://shakethis.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hejsan! Jag ska själv köpa en likadan t-shirt från Nelly (den med Kat Von D) hur tyckte du den var i storleken? Ryktas om att den är väldigt liten så jag känner mig tveksam.



Inte för att förolämpa dig, men du är ju rätt kurvig så därför frågar jag just dig :D Vilken storlek tog du?

2009-06-15 @ 23:44:24
Postat av: UNIQUE REBEL

jag tog M/L. den är väldigt tajt men formar sig efter kroppen så jag är nöjd med min.

2009-06-16 @ 00:34:04
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingenting, allting är fult mannen

2010-10-17 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0