Stockholm Semester


Igår. Bada i Gröndal. Jag och ljuvliga Sara! Festpicknick med jordgubbsbubbelvin och bigaråer till dessert!


Söndags. Utanför Moderna Museet. Sara & jag igen (the perfect mix of 50´s and 80´s!). Innan Lady Gaga konserten på Grönan (på Stinas blogg Obsessive Cuteness kan ni se bilder därifrån då jag dessutom träffade Stina & Agneta CandyPlease för första gången!!! :D).


Bilder: Lisen Haglund.

Hello Hello! Fattigt med blogguppdateringar nu men det är för att jag varit på semester i Stockholm sen lördags och är fortfarande här. Jag tar varje dag som den kommer och lever som ett löv i vinden så vi får se hur länge jag stannar och vad som händer! Spänning, vänner, äventyr, sommar & sol! Woohoo, det är såhär sommaren ska vara! :D

Jag har glömt min överföringssladd till kameran i Gävle så tyvärr kan jag inte lägga in några bilder. Fullständig uppdatering kommer senare såklart! :)
Jag har lånat bilderna här ovanför av min fantastiska och kreativa vän Lisen Haglund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0