Gott Nytt År 2010!!!




Gott Nytt År på er kära läsare!!!


Jag gillade inte riktigt 2009 men jag har en bra känsla för 2010, hoppas att den stämmer!
Vad har ni för er då?
Nyår är min sämsta högtid (vad man än gör brukar det inte bli bra utan bara massa ångest) så jag gör lite uppror mot påtvingat firande och låser in mig i min lägenhet och har cocktailparty med mig själv, och lite gamla Hollywoodklassiker som jag ännu inte sett som: Breakfast at Tiffanys och Gentlemen Prefer Blondes! Och så favoriter som Funny Girl med Barbra Streisand och den moderna nyårsklassikern 200 Ciggarettes! Sen tänkte jag baka chokladpaj, laga potatisgratäng, dricka rosa bubbel, äta ostbågar och M&M´s och kanske dansa lite i min partystass! Ja, och så ska jag måla naglarna och blogga förstås! Och fundera på året som gott, skriva listor, planera för nästa år, m.m. Och självklart en massa fotande!!!


Vi ses nästa år! :D

xoxo

Unique Rebel

Kommentarer
Postat av: Pinar

Skön bild:D

2010-01-01 @ 20:24:05
URL: http://typisktpinar.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0