Vinterskor: Moonbootsinvasion på Wedins



Wedins i Gävle har förvandlats till en Outlet-butik och sen oktober har de haft en moonboots-invasion, med bl.a. 30 % rea på moonboots från olika bra märken, färger och längder. Jag föll såklart för de bubbelgumsrosa! Men trots rean så blir det ändå 700 kr för dem. Fast nu har ju läget ändrats och blivit mer akut sen det blev 'hej mitt vinterland' utanför. Jag är helt enkelt på jakt och i desperat behov av ett par vinterstövlar, och vi får se om det blir de bubbelgumsrosa!

Tipsa mig gärna om du vet vart man kan få tag på bra, snygga vinterstövlar till ett vettigt pris?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit! Jag brukar ha svårt för moonbots men köpte några för några år sedan & de var så jävla sköna att jag blev kär. De rosa var ju grymma, men lite väl dyra även för mig... Jag är i stort behov av vinterskor, men tycker det är svårt att hitta några vettiga. De snygga skorna är ju tyvärr helt olämpliga för vintern, så då måste man istället spana in fula & tråkiga för halkiga dagar :/ Skopunkten brukar ju ha billiga skor, men utbudet är ju varierat förstås.

2009-12-16 @ 15:20:13
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0