Röd eller svart militärjacka?



Vad är snyggast? Röd eller svart militärjacka? (Ha i åtanke att jag redan har 5 svarta militärjackor i olika modeller, dessutom sytt en själv oxå, något besatt av militärjackor, japp, fast jag är inte sådär 100 % nöjd med nån av dem, letar fortfarande efter den perfekta om jag så ska få sy en till!).
MEN, jag har har också en förkärlek för röda jackor (eller 'Red Lucky Jackets' som jag brukar kalla dem och som jag har bloggat om här) så är det ultimata plagget en RÖD MILITÄR JACKA!? Eller är det mer klassiskt snyggt med en svart?!

Den här tajta, stretchiga modellen kommer från H&M Divided och kostar 349 kr, helt klart ett kap, skön dessutom!


Kommentarer
Postat av: Fittanfes

RÖÖÖD tycker vi!!

God jul kära du:D

2009-12-18 @ 08:25:41
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Anonym

Det heter orksterjacka. Köp den svarta.

2009-12-19 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0