Lyssnar på just nu





(Om looken på omslaget:
Det är lustigt hur mycket de visade helt obrytt på den tiden...!?
Jag måste säga att det här var inte tecken på så god smak, iaf inte på den nedre bilden med Barbra längst till höger där hon visar halva rumpan med bikiniränder i de inte så fördelsaktiga gigantiska vita trosorna!
Inte heller skorna är så heta till den outfiten hahahaha!
Shyssta strumpor (very American Apparel haha), Stålmannen-idé och tisha dock.
Permanent på Barbra...? Har nog aldrig varit till hennes fördel faktiskt. Eller vad tycker du?

Ja missförstå mig rätt, jag är ingen efterhängare av god smak (snarare tvärtom) eller brukar leka stilpolis, jag tycker den här outfiten är väldigt rolig i sin härliga antimatchning!
Trots den här dissningen så är det ändå ett av mina favoritskivomslag och jag älskar älskar älskar Barbra! Hon är gudomligt fulsnygg, rolig, charmig och kan sjunga som en näktergal!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0