TIPS! Senses Corner

Min storasyrra Bianca som bor i Stockholm och jobbar i reklambranschen har startat en blogg hon med! Den heter Senses Corner där hon tipsar om olika kulinariska höjdpunkter i världen, mestadels i Stockholm vilket är bra tycker jag för då är det bara att kolla in på hennes blogg så vet man vart man ska ta en fika eller äta de godaste dumplingarna när man kommer till storstan!
Om det är nån som kan sånt här så är det hon! Hon är också fotograf så man kan se fram mot fina bilder fast just nu tycker hon det är så bekvämt att kunna ta kort med sin mobilkamera och lägga upp inläggen direkt från mobilen! Det skulle jag oxå vilja kunna göra med min mobil!




Check it out!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsshortyn

ÅH VAD GOTT DET SER UT!

2009-02-20 @ 16:15:31
URL: http://HTTP://stockholmsshortyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0