På Laptop Spaning med Emily

Nu har jag spanat på nya laptops. Jag vill helst ha en vit MacBook. Nu gället det att klura ut hur man ska finansiera det...


Vit IBook ser lite Star Wars ut tycker jag... :) (here we go again...).

En rosa skulle ju inte vara helt fel heller... :) Huvudsaken att tangenterna är vita så man ser vad man skriver.
Här har någon fått sin laptop airbrushad. Man kan tydligen göra det via den här sidan Colorware och det går på ca 450 dollar vilket är ganska dyrt.


Red is not dead... 50´s style!

Blå Macbook. På den där hemsidan kan man testa olika färger och mönster...

Det fanns en tid inte alltför längesen då min hetaste datordröm var en rosa Sony Vaio...
Ja det står mellan den och MacBooken när det gäller laptops...
Är det nån som har en Sony Vaio? Är den bra?

Jag är ju uppvuxen i ett strikt PC vänligt hem med mamma som började säjla datorer och allt när jag var liten och de just slagit igenom. Hon förespråkade PC och Mac var usch usch- då iallafall och man var tydligen tvungen att välja sida på den tiden. Vi har alltid haft PC hemma. Så det är först nu som jag testat Macen´s fungerande och sköna enkelhet och föredrar det för tillfället.
PC- krångligt!


Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

jag har en sony vaio!!! för att vara en PC, underbar!!! jag har inte gått över till mac än sålänge... :-)

2009-01-22 @ 23:00:24
URL: http://prettyinpink.blogg.se/
Postat av: Emily

Shysst!!! Brukar du kolla på film i din? Är skärmen för liten? Har aldrig förstått det här med Blogg.se- vart man ska svara på blogginlägg?! Seriöst, de borde ha nåt facebookliknande system, där man får en notifikation att nån svarat på ens blogginlägg, eller vad tycker du? nu svarar jag både på min och din blogg :)

2009-01-23 @ 10:12:50
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0