Äntligen! Alice in Wonderland t-shirts!!!!

Jag blev lätt tokig när jag såg häromnatten att 80stees äntligen hade fått in Alice i underlandet t-hirts! Som jag har letat efter det länge, men det har varit knepigt att få tag på! Så varför nu? Jo, som vanligt blir det så att när det blir en omfilmatisering som Tim Burton gör av Alice i Underlandet nu. Då kommer det oftast nya t-shirts lixom med Transformers, Where the wild things are ect. Och de går åt som smör i solsken. Föroppningsvis får de in ännu fler Alice motiv. Jag gillar de här men jag vet inte om det var nån som var klockren fast om det inte kommer nån roligare påfyllning blir det nog atill att beställa båda sen!





Finally, Alice in Wonderland t-shirts! Probably because of the remaking by Tim Burton there´s finally som t-shirts to order from 80stees! Maybe this is just the beginning and more to come! I really have to order one eventually!



Kommentarer
Postat av: Junibarn

Den i mitten var oemotståndlig.

2009-07-05 @ 14:03:58
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0