Nya Disney motiv på 80stees!


Micke & Molle. Gulligt med rävar!


Glader. Ha ha, rolig och grön! Min favorit av desssa!


Tingeling.




Tingeling Favorit!


Lilla Sjöjungfrun.



Alice i Underlandet.

Det har kommit mssa nya t-shirts på 80stees med Disney motiv! Vilken är din favorit Disney film? Min har nog varit Den Lilla Sjöjungfrun sen jag var liten. Robin Hood och Askungen är oxå gamla favoriter. Nya favoriter är Alice i Underlandet, Hitta Nemo, Peter Pan och Tingeling. Hmmm, ha jag glömt nån favorit, finns ju så mkt bra!
Snövit är oxå rolig med dvärgarna!



Kommentarer
Postat av: Becca

ÅÅÅHHH!!GE mig alla!!!!!

2009-07-13 @ 14:33:07
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: jennie

O´nej vad söt t-shirt... Tinkerbell "it wasn´t me" Den vill jag ha... Var hittar man den??



Kram J

2010-07-28 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0