Jeanstights Bik Bok Snow Washed



Nu har de fått in stentvättade jeanstights på på Bik Bok (som kommer gå åt som smör i solsken)- samma modell som jag har på mina mörkblåa jeanstights- och till skillnad från de andra stentvättade jeanstights jag bloggat om (här och här), köpt och lämnat tillbaka (jag inbillar mig att expiditerna på stan i vissa butiker tittar särskilt konstigt på mig efter detta... mofo´s!) så är detta verkligen tights- jättemjuka och sköna! De kostar 199 kr vilket är ett rimligt pris! Det negativa med dem är att de halkar ned hela tiden och att man måste ha en tunika eller lång t-shirt över eftersom det verkligen ser ut som tights med de tillhörande attributen som kameltår m.m.............

Jag funderar på att köpa dessa. Tror det skulle vara en bra investering, särskilt till hösten. Men jag har inga pengar. Så hur ska det gå till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0