REVOLUTIONERANDE: Madonnatoppar på HM!


Tllsammans med ett par stentvättade jeanstights, svarta pumps och massa färgglada halsband+sminkning! Yummy!


Hur snygg är inte denna under en skinn- eller jeansjacka!

Förutom massa andra kläder och accessoarer för att skaffa en riktig Madonna 80s stil så har det äntligen kommit toppar med Madonnatryck på HM Divided! 149 kr styck!!! Att det inte funnits att köpa såna här toppar tidigare är bl.a. en av anledningarna att jag började trycka egna t-shirts och vill starta en internet butik. Så på det sättet kanske det inte är så positivt att det är mer lätttillgängligt nu... äsch, mina t-shirts kommer vara mycket coolare så de så!

Jag köpte naturligtvis de båda de här topparna direkt!!!
Inte ens kronofogden skulle kunnat stoppa mig! =O
Ganska rolig historia faktiskt. Jag är helt pank så därför var jag tvungen att lämna tillbaka jeanstightsen från Vila för 300 kr jag köpt tidigare. Så gick jag bara in och strökollade på HM och så fort jag såg dessa var det ingen tvekan om saken.
Intressant hur man prioriterar. Och då märks det oxå att jag kanske inte var så sugen på de där tightsen egentligen. Eftersom jag tydligen kunde leva utan dem.

Topparna är gjorda i Turkiet. Precis som den rosa Marliyn Monroe t-shirten jag köpte på HM tidigare. Kvalitén är sisådär. Jag har en teori om att HMs plagg med sämsta kvalitét kommer just från Turkiet... Kanske det är för att licensen för madonna/marilyn tryck är så dyr att de måste skära ned på andra kostnader...?!

Modellerna på topparna är inte heller tiptopp (haha). Den svarta är oversized fast inte på nåt smickrande sätt men det är iallafall otroligt skönt och svalt på sommaren. Linnet är u-ringat i ryggen oxå vilket gör att axelbanden åker ned (jag gick ned en storlek på den) och den är även för tajt under armarna...

Jaja man kan tydligen inte få allt (om man inte gör det själv)! Men jag är trots det iaf ultranöjd. =D

Nu har jag både egendesignade/tryckta madonna t-shirts, från HM och från 80stees. Sen ska jag beställa en Madonna Junk Food Like A virgin t-shirt oxå (när jag får råd).



Kommentarer
Postat av: teresa

yeah! jag tänkte på dig när jag såg madonna-tröjorna på h&m! :)

2009-07-14 @ 19:31:21
URL: http://www.teresagato.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0