Mera Söndags tv: Leila & Rachel ZOe Project


Leila Bakar TV4+ 17.00. Inspirerande och munvattnande! Leila vet hur man sätter färg på tillvaron!!! Älskar hennes örhängen- jämt!!! :D Förbered dig på att bli sugen på att ställa dig och baka, göra fint i köket eller köpa hem konditoribakelser!


Rachel Zoe Project på TV3 18.00. Följ livet av en av USA:s största kändisstylister Rachel Zoe när hon planerar att utvidga sitt varumärke och anställer en ny assistent. Är man intresserad av stil ochh kläder så ör detta ganska underhållande! Stylist har varit ett sånt där yrke som jag tror skulle kunnat passa mig så jag gottar mig i detta oxå!

Mera Ben & Jerrys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0