Mi Lajki Charms


Det här är däremot snygg styling! Är dock inte lika övertygad om fotosessionerna med svenska kändisar som Sandra Dahlberg och Sanna Bråding lyckades fullt ut... men tanken var bra.










Tänkte beställa en charm från Mi Lajki´s Yummy
kollektion så småningom. De är det billigaste alternativet. Att beställa med kedja kostar 599 kr istället för 199 kr och det är bara onödigt eftersmom man lika gärna kan köpa en egen billigare kedja till eller ha charmen i en läderrem eller nåt annat. Mi Lajkis kedjor är dessuom inte bra. Jag fick ett rosa plasthjärta i alla hjärtans dag present förra året och den tillhörande kedjan blev förstörd direkt (metallen försvann ungefär som på billiga smycken från HM). Mi Lajki har skaffat en ny mer proffsig hmsida oxå, check it out!

Men jag kan inte bestämma mig. Vilken är snyggast?






En del av utbudet går som sagt att beställa på Nelly oxå.



Övrig rolig info:
Jag känner Angelina som är Mi Lajkis skapare. Vi gick på samma grundskola och växte upp i samma område. Vi har desstom varit tillsmammans med samma kille och jag parfotograferade dem när jag extrajobbade som ateljéfotograf haha. Sen flyttade hon till Miami och gick designskola där, skapade Mi Lajki och skaffade familj. Vi är numera vänner på Facebook. Life is strange. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Övrig rolig info från mig: Sandra Dahlberg gick jag komvux med :)



Jag älskar jordgubben med choklad, oreon är också fin (men du har nån liknannde tror ja jag sett), men den längst upp till höger var också mysig.

2009-07-02 @ 07:42:37
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Stina

Åh de är så fina allihopa! Fast mest gillar jag nog milkshake-smyckena :D Visste inte att man kunde beställa utan kedja, men det var ju asbra för det är sjukt dyrt med 600 spänn för ett halsband! :O

2009-07-02 @ 13:19:21
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Mandy

Skiiiitsvårt jue!! Meeen jag gillar Pink icing swirl cupcake charm bla. =)

2009-07-02 @ 22:04:29
URL: http://mandyzz.blogg.se/
Postat av: Junibarn

Jag älskar Mi Lajki! (har fullt med bilder på bloggen) Jag äger en sån där jordgubbe och en rosa cupcake. Har också gjort så, köpte bara berlocken och fixade egen länk med kedjor från panduro. Inte världens mest lyckade kanske, eftersom det har gått sönder tvåtusen gånger, men om man löder kanske det funkar!



Bra blogg i alla fall!

2009-07-05 @ 14:08:26
URL: http://interumsren.blogg.se/
Postat av: Fantasy Girly

Åååhh, vill ha!! ^w^ Gillar nog cupcakesen mest, jordgubben med. <33

2009-07-07 @ 00:38:02
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0