Senaste Shopping: Insight linnet



Jag har bloggat några gånger om Insight (skum hemsida) (här) och om deras linnen med roliga och söta djurtryck (här)! Sist jag var på stan fyndade jag just ett sånt linne för halva priset! :D Äntligen! 150 kr, på Blå i Gävle.
På framsidan är det en tvättbjörn med rosa kockmössa och en visp! =) Ryggen är harlequinmönstrad i ljuslila och påminner om min gamla balklänning så jag är väldigt nöjd!

Tidigare djurlinne från Insight med rådjur i wayfarer och fluga som jag verkligen ångrar att jag inte köpte!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah, vad gulligt med en tvättbjörn i kockmössa :D

2009-07-19 @ 19:25:43
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0