80sfynd på stan!


Paljetttubtop rea Gina Tricot, 124 kr. För många år sen skulle jag kunna göra mycket för att få tag på en sån här. Jag försökte till och med sy en själv men då var sånt här tyg så dyrt så det skulle kosta skjortan! Jag hade helst velat ha en röd men det vore dumt att missa ett sånt här fynd! Det negativa med såna här är att de är svåra att få på och av och det skaver under armarna.


Turkos blåsa på Gina Tricot. Rea pris, 98 kr. Vill ha en turkos klänning men inte nödvändigtvis med paljetter fast modellen var jätteskön och snygg.


Om man bara ska köpa ett plagg som är multifunktionellt så är det den här klänningen! Då har man på köpet ett linne under t-shirten och kjol till! Eller ett värmande lager på vintern. 98 kr på HM Divided. Finns i rosa oxå.


Oversized t-shirt med hål i. HM DIvided. Jag vet inte om jag skulle använda en sån här nu. Det kanske räckte när jag klippte hål i t-shirts när jag gick i lågstadiet och ville vara lika häftig som Madonna...


Neonrosa tyllkjol, HM Divided. Super80tal!


Bubbelgumsrosa nätlinne!!! 98 kr, HM Divided! :D


Madonna har en shysst rosa nättopp i Desperately Seeking Susan!


Tuff bikerväst i fuskskinn, 399 kr HM Divided. Snygg och skön!


Supersnygga bikinidelar, rea 79 kr/styck på Cubus
!


Animaliska bikinis från Saints & MOrtals, 149 kr/del på Carlings. Tarzan och Jane!!!


Madonnakorsett! Finns i vitt och svart. Stretchig och bekväm dessutom, på Cubus.


Massa shyssta leggings, strumpor, strumpbyxor och spetstights på Cubus!


Lucky (star) Socks!


You want some of this?! Haha.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir så sjuuukt shoppingsugen när jag ser dina bilder, det är ju helt underbara kläder nu! Dock har vi 25 mil till närmsta HM så det är inte mycket shopping tyvärr - jag spyr av avundsjuka!

2009-07-16 @ 12:15:52
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0