HM FASHION STATEMENT i HÖST! Rött svart guld och redheads!



Höstkatalogen kom igår! Känns lite för tidigt att börja tänka på höstkläder och hösthår men men...

Jag gillar iaf deras höstkollektion THE FASHION STATEMENT skarpt! Det är mycket rött, svart och guld- kombinationer som jag älskar. Och så finns det en röd kjol och militärjacka som är helt i min smak och som jag ska beställa i höst. Jag har ju bara sisådär 10 arméjackor (men ingen som passar som sagt) så det blir ännu en utmaning! Det känns som de har satsat på riktigt klassiska nyckelplagg tiill höstgarderoben och det tycker jag är jäättebra för det kan jag verkligen behöva mer av!

Och om hösthår..
Förra hösten var jag inne på att färga håret rött men det blev aldrig av. Får se om jag lyckas i höst. annars är jag inne på mörkrosa oxå... Hmmm, ja det blir nog en separat hårspecial om det sneare... =)
Modellen är väldigt snygg i sitt röda eldiga hår och röda läppar på bilden iaf, jag har alltid varit svag för red heads! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0