oversized smoking blazer bytt mot stentvättad jeansjacka i bikermodell

Köpte en oversized svart smoing blazer från Gina för 500 kr när jag fick tebax på skatten. Det var den enda blazer de hade inne för tillfället. Den var verkligen skön och classy på det 80-taliga sätt jag var ute efter men den var lite väl oversizad plus att jag inte vill ha en smoking blazer egentligen och helst en blazer med vitt foder som syns när man viker upp armarna. Sen var det kemtvätt på den och jag vill alltid kunna tvätta mina kläder!

Den var ju rätt dyr oxå och öppet köp hade gått ut, så jag bytte den mot bl.a. en stentvättad kort jeansjacka i bikermodell som precis kommit in. Det var rätt spontant så jag visste inte om jag skulle vara nöjd med den eller lämna tebax den, men så fort jag fick på mej den var det som att den hittat hem. =) 399 kr på Gina Tricot.





Den ser otrooooligt 80-tal ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0