BIG TROUBLE


Fantastisk nyhet på 80stees! :D En BIG TROUBLE IN LITTLE CHINA T-SHIRT!!! För herrar iof men vill man så går det! Jag vet iaf en kille som kommer bli glad och som senast ikväll pratade om att han skulle klippa samma hockyfrilla som Kurt Rusell har i filmen.. Och jag sa inte emot förstås! :P Blir inte mycket snyggare på killar med den här tishan på sommaren (avklippta ärmar som i filmen?!), solbränd hy och en hockeyfrilla a la kurt russel.





... och en ny puderblå Little Miss Trouble t-shirt. Trouble är min favorit och den som jag kan relatera mest till och jag har desutom en t-shirt redan fast den är mörkare blå..





Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

AAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!

2009-06-08 @ 11:23:25
URL: http://hankypancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0