California Smurfin



HERE COMES THE SUN! Nu är det verkligen sommar hörrni! Det firar jag med den ultimata sommar t-shirten från märket Sweet & Sour från Topshop 299 kr där de lyckats baka in många favoriter: Smurfar, Kalifornien och Beach Boys!

Och så ska jag åka och bada i Furuvik idag med mamma (samt lämna tillbaka mina oanvända arbetskläder till parken...)! Mmmm, har haft våta drömmar om att bada så det ska bli underbart. Och så ska jag börja jobba på en shysst 80-talsbränna oxå! :P


Blazer, Gina Tricot, 500 kr. Armband, HM. Gummisnodd, Monki.


Kommentarer
Postat av: Stina

Grymt snygg t-shirt! :D Och gud så skönt att bada! Jag kanske ska göra det imorrn, hoppas det är lika varmt som idag bara ^^

2009-06-24 @ 13:14:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Becca

SMURFARNA IS THE SHIT!:D

2009-06-24 @ 22:42:39
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0