Chill Out Rosé

Chill Out är överlägset det bästa vinet som finns! Billigt, snyggt, gott och man blir inte lika bakfull som av andra viner uppfattar jag det som och jag vet inte om det stämmer men jag har hört att de gett vinet den egenskapen jut för att man ska kunna chilla och dricka vin (alltså inte bara dricka vinet till maten...) utan att bli dålig. .. Ni bör kanske inte prova detta hemma dock om ni inte kan hantera eller har vana av alkohol sen tidigare och man kan fortfarande inte dricka hur mycket som helst utan att bli dålig, man blir bara inte lika dålig som av de flesta anda viner!

Nu har de iaf gett ut Rosé vin oxå som är en beställningsvara gjort på en av mina favorit druvor Shiraz som ger vinet en mer rosalilaaktig ton (många vet inte att jag är utbildad bartender..). Ska bli spännande att prova! Perfekt till sommaren. Sitta på balkongen i solnedgången och smutta Rosé och lyssna på bra musik!


Här kan man beställa vinet till ditt lokala systembolag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0