Mr Lacy



När jag bytte till neonrosa skosnören på Conversen förra sommaren så tappade jag bort de vita originalsnörena. Nu har jag äntligen fått tag på nya vita skosnören från Mr Lacy (som gör de absolut bästa skosnörena) och skorna ser tipptopp ut igen! Det är shysst för det är inte varje dag eller outfit som det passar med neonrosa skosnören. Nu kan jag variera massa, rosa på ena, vitt på andra.. osv. :P
Mr Lacy finns på Footlocker men går att beställa på Caliroots oxå och finns i massa shyssta färger och kostar bara 29 kr!!!

Kommentarer
Postat av: myyy!

Ååh, tack vad snällt skrivet av dig! :') jag var hos läkaren och det var troligtvis en panikattack, men har även något slags virus kroppen :(



Jaa, såg det på ditt undre inlägg, sjukt fint på dig, rosa o allt :D Men jag var i stan idag och hittade inte det, det verkar vara slut här i göteborg :( :( men man kanske kan beställa på internet? :D Kram!

2009-06-17 @ 00:16:08
URL: http://shakethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0