På tv nu: Säsongstart för V!



Jättekul att de har börjat sända V igen! =D Säsongsstarten håller på från 22.00 - 24.00. Passa på att kolla!
Det känns som det ligger perfekt i tiden nu. Jag tyckte verkligen om den här serien när den gick första gången på 80-talet. Effekterna, farkosterna, storyn, outfiterna, karaktärerna, solbrillorna, funkar fortfarande, eller kanske t.o.m är hetare och häftigare än nånsin! Och den är faschinerar och inspirerar mig fortfarande.
Perfekt att fredagsmysa med V!

PS. Jag skulle vilja ha en sån där röd alienuniform och brillor! DS.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gash, va kul! Sist det gick så var jag så liten att morsan inte tillät mig att se det - typ 2 år sen eller nåt? ;)



Nu ska jag ta igen all!

2009-06-06 @ 07:12:07
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0