POP ART/Plagg från Haléns Beställningen

... som nog går tillbaka eller byte av storlek. Snygga grejjer faktiskt men jeansen var något för stela, tröjjan otroligt oversized fast det är en storlek mindre än vanligt och jag vill nog inte skylta med att jag gillar Bad Guys även om den är jättesnygg i färgerna... Sen måste jag verkligen kritisera Haléns för att de inte skcikar alla plaggen i EN OCH SAMMA BESTÄLLNING som HM och Ellos och alla andra moderna postorderförestag, utan de skickar beställningen så fort plaggen kommit in och för varje paket kostar det 55 kr i frakt. Så jag är uppe i 165 kr nu bara i frakt. Sen så kostar det ju att returnerna oxå... Galet galet...



+ snyggaste popcorn förpackningen från COOP.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud vad dåligt att de inte skickar allt i ett paket! Sjukt mycket pengar för frakt ju... När HM skickar flera paket när jag har beställt så har jag ändå bara fått betala en fraktavgift. Och vad knäppt av Haléns att det kostar att skicka tillbaka, för det har jag för mig är gratis med HM? Haléns verkar inte vara så jättebra... >_<

2009-06-14 @ 15:16:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: sara

Älskar den övre t-shirten, är den från Halens? hittar inte den. ''/

2009-06-15 @ 23:10:14
Postat av: UNIQUE REBEL

ja den är fantastisk men beställ isåfall 1-2 storlekar mindre. den finns under ett mräke som heter love label...

2009-06-16 @ 00:25:00
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0