reafynd på 80stees!

Det här är tröjjor som jag spanat på jättelänge, så tänk vad glad jag blev när jag upptäckte mit i natten att de var på rea och vad stressad jag blev när de höll på att slut. Så jag gjorde ett beslut att lägga mina sista pengar på två efterlängtade rea tröjjor. Då är jag iaf fin när jag sitter och svälter resten av månaden haha! .. :P Skojja bara, jag får som tur är tillbax på skatten snart och har köpt hem ganska mycket mat redan...






Med frakt blev det ca 245 kr. Det är inte alls dumt med tanke på att en sån här t-shirt brukar gå på mellan 300-500 kr.

TIPS! Köper man inte tröjjorna innan de försvinner på 80stees kan det bli väldigt svårt , krångligt och framförallat dyrt om man vill få tag på dem sen, jag har gjort det misstaget några gånger. 80stees är nämligen ett av de mycket få webshopperna som har så pass billig frakt...




Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad snygga de var! Deras rea är ju bäst! :D

2009-06-08 @ 08:52:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0