Shorts & Skirts

Shorts är sommarens hetaste plagg och det är oxå ganska svårt att få tag på ett par sköna och smickrande shorts...
Men jag blev postitivt överasskad på Gina Tricot men både kjolar och shorts! Hade köpt dem allihopa om jag haft råd. Det är sånt man letar en hel livstid efter om jag får överdriva en aning.. :P Jag började min provrumsrunda på Vila eftersom jag sett att de har mkt Vila på Nelly och det kan vara värt att kolla om det är nåt som passar som man kan beställa... Men icke sa nicke (iof ett par superstretchiga stentvättade jeans)- storlekarna är ju supersmå där! Jag hann oxå med BikBok, HM och sen en intjänad gratisslatte och Devil´s Cake på Waynes.



Vila.. i frid superpyttestorlekar!


Rätt så shyssta Vila stretchjeantights på nelly.


Rosa stretchiga drömshorts på Gina 199 kr.. en aning för kort om man inte har perfekta ben men men man kan inte få allt.... På Gina har de dessutom väldigt generösa storlekar! Jag fick gå ned en storlek på dessa!


The all american dreamshorts på Gina.


Snuttefilts skön söndernött rock n rolla jeanskjol I´m in love på Gina.


Sommarens drömlinne a la 80-tal 199 kr på Bik Bok.


Jätterolig t-shirt på Bik Bok! :D


Drömpastell klänning på Bikbok 249 kr med aningen för genomskinlig överdel..


Gratis är gott! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Jeansshortsen från Gina var grymt snygga! :D Fast jag har ju redan köpt jeansshorts så ett par räckerför mig... Men shorts i andra färger vore kul ^^ Vilken rolig bild när du cyklkar!! Värsta actionbilden :P

2009-06-08 @ 00:03:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, vilken ful stavning jag gjorde på cyklar :P

2009-06-08 @ 00:04:12
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0