när jag satte sprätt på skatteåterbäringen...

... /saker som  jag nu måste lämna tebax.


I LOVE CUPCAKES linne på Gina! Supercute! A must-have of course!


50 % rea på Bik Bok! Fyndade 4 plagg som jag velat ha länge för 400 kr. Bl.a. den här toppen fast i 2 storlekar mindre och en svart oxå och den gula love klänningen med fransar+pärlor och orangea glassörhängena som jag bloggat om här.
Jättenöjd, sommaren är räddad! I´m going Malibu style baby!


Köpte de rosa stretchshortsen på Gina. Tog min vanliga storlek ändå.


Provade den här ljuvliga somriga t-shirtklänningen för endast 149 kr på Gina med repskärp i midjan. Tyvärr ser man jättetjock ut i profil om man har lite mage... Frågan är om man ska orka bry sig och då köpa den här liknande klänningen istället- från Monki för 100 kr mer:




Är minst lika sugen på repskärpet som hör till klänningen eftersom det säkert är ännu snyggare till ett par jeansshorts!


Köpte den snuttefiltiga jeanskjolen men den åker tebax med många andra plagg eftersom den är lite för tajt.


Vill att kjolen ska sitta längre ned på höfterna... Det där är varken bekvämt eller snyggt- snarare helt mongo. Men den kanske går ut sig iof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0