Gina Tricot 1/Fynd: halva wayfarer brillorna!


Tanten i mig (ser ut som jag står och skyddar min kärringsslunga hihi..). Praktisk och fin klänning med sidfickor och assymetrisk nederkant som var ganska smickrande för figuren, 149 kr. Hjärtväskan har jag ju bloggta omm tidigare men det hjälps inte att jag fortfarande vill ha den! 199 kr. hihi.



Som jag har letat efter såna där halva Wayfarer Lost Boys brillor till höger!!! Nu har jag äntligen köpt ett par för 70 kr bara! Rosa dessutom :D:D:D Sådär lagom till att mina tidigare inköpta rosa wayfarer brillor från Gina Tricot gick sönder, kvalitén matchar priset i det här fallet om man säger så...  Ska nog kika efter ett par halva wayfarers-kvalitétsbrillor oxå...
Fast jag vet inte, man tappar ju ändå bara bort dem, har sönder dem eller repar dem... Solglasögon är verkligen slit o släng varor om man inte ser efter dem med fodral vilket jag försöker göra oftast när jag väl hittar på fodralen i röran hemma.
Dom där svarta brillorna med kedja var inte dåligt coola heller, 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0