White Celebration

Vitt... Studenttider såklart. Men i övrigt jäkligt skönt, snyggt och fräscht på sommaren. Ett par vita utsvängda Wrangler jeans skulle inte sitta fel i min sommargarderob kan jag säga! Däremot skulle det inte kännas lika rätt på vintern så nu får man passa på! Jag har fortfarande inte ägt ett par vita Converse än heller, så det vore en bra sommarinvestering!
Däremot har jag nyss fyndat 2 par vita reebok på rea, ett par höga med bling bling och ett par låga med massa färgade skosnören (kommer separat blogg inlägg om det) och den vita cheerleader kjolen i kollaget har jag oxå fyndat på ellos på rea... HM t-shirten med nån slags kanin, hm klänningen med ankare och grejjs, benvita spetsv/tyll/volang kjolen och vita hårspännen har jag beställt från HM på avbetalning... Sen får man se vad man behåller, vad man har råd med, och vad som åker tillbaka!



White Celebration

Puma skor, ballerina och sneakers (med diamanter), Halens. Dom här har jag själv provat, det är jättesköna och snygga och bra i storlekarna.
Spetshandskar, t-shirits med grafiska tryck med polaroidkamera och kameratjej, Forever21.
Långt linne med svalor och guld, helvit klänning, leggings, klänning med svart tattoomönster, linne med papegoja, benivit kjol med spets, benvit t-shirt med brillkanin, volang kjol med prickar, rosetthårspännen, från HM Shop Online.
Cheerleader kjol och jacka från Puma, oversized t-shirt, Converse, Ellos.
Hug me T-shirt, Trendystars.
Smurf hoodie, Breakfast club t-shirt, Where the wild things are t-shirt, 80stees.
Wrangler jeans, Laredoute.
Magväska, Topshop.
Reebok Frestyle Hi Top, Snekaersnstuff.
Insight toppar, urban outfitters.
Glasshalsband, dessert örhängen, milajki.
Wayfarer Solbrillor, fredflare.
Nitarmband, hottopic.



Vita utsvängda Wrangler med stretch till sommaren- I´m In Love!
999 kr på Laredoute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0