Confessions Of A Shopoholic









I lördags såg jag & Hanky Panky Confessions Of A Shopoholic och vi båda tyckte den var mycket bättre än vi trott. Den var dessutom asrolig (lite likt Bridget Jones) och Isla Fisher är som vanligt oemotståndlig! "Chickflicks-snyggingkillen" var inte helt identitetslös som de kan vara utan riktigt snygg och sympatisk.

Nånting som var minst lika roligt var att vi båda var ovanligt sugna på popcorn och nu hade de burkar med smakpulver man kunde köpa för 15 kr i olika smaker: Caramel, White Cheddaer, Nacho Cheddar m.m. Very american! Jag köpte Caramel och det var faktiskt riktigt gott!
Sen är jag ju inget fan av att gå på bio egentligen för jag blir alltid så kissnödig och mycket väl den här gången oxå trodde jag att jag skulle spricka, fast det var det faktiskt värt!!!
Nu återstår att läsa boken som legat i min bokhylla ett par år nu. Shopoholic ämnet ligger mig ju varmt om hjärtat eftersom jag anser mig själv tillhöra den kategorin och det blev ganska klart när jag såg filmen oxå... Men det finns tydligen hopp, enligt filmen... Inspirerande!

Det här är den roligaste scenen enligt mig (syns inte så bra tyvärr, äsch ni får se filmen!):




Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vad läskigt med kolasmak på popcornen! Var det verkligen gott? Popcorn ska ju vara salta :D Den där filmen vill jag också se! ^^

2009-03-22 @ 23:43:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0