fortfarande trött

Jo, det kanske räcker med söta kattbilder nu, men det är ju så roligt! Som allergiker får jag ju inte njuta IRL tyvärr =/
Och den här bilden kan ju vara den sötaste nånsin!
Bild: Cute Overload, igen.

Idag är jag fortfarande trött. Vaknade 7.30 och har inte kunnat somna om fast jag är jätteseg och trött. Det är väldigt väldigt skönt att jag är ledig både idag och imorn.

Jag har massor att göra idag: ringa viktiga samtal, städa och städa och städa tills min älskling hälsar på i helgen och det ser värre ut hemma än om man ansträngt sig så mycket man bara kunde för att skapa en efter-bombnedslag-scenografi. Man kan säga att det är nåt jag är mycket bra på :) En av mina superhjälteegenskaper.

Det ska faktiskt bli riktigt roligt att röjja undan
. Synd bara att jag är så trött och inte kan somna om. Är så tråkigt att bara ligga och vara seg i sängen och inte kunna somna om eller få nåt vettigt gjort.

Lite mer kaffe kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0