Friday Im in love

Inatt var jag uppe tll 2.30 och läste, vaknade 9.00. försökte somna om och lyckades 12.00. Hanky ringde och väckte mig 1.30 och då var jag svimfärdig av näringsbrist. Nu har jag ätit färsk svamptortellini som var mums på nosen! Känner mig fortfarande suddig och vimmelkantig av mina konstiga sömn/mat rutiner.
Ska sätta igång med kollage/blogging tills dimman lättar, då blir det städakuten igen!
Sen kommer Hanky ikväll och vi har nåra planer:

* Köpa godis på våran speciella godisbutik.
* Göra musik med hans nya mini dator synth.
* Uppdatera min dator och tillsätta ny extern hårddisk.
* Kolla på t-shirtar på 80stees och drömma om vilka vi ska beställa när vi har pengar.
* Se Twilight på bio.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0