HM paketet packas!


Ha ha ha, värsta slagfältet!


Ja detta blev alltså resultatet av min överfulla shoppingkorg som jag gjort ett äldre inlägg om. Först nu så packar de min beställning och det har blitt mycket ändringar på vägen. Men det här är alltså ungefär det man får för 2500 kr när man beställer från HM Shop Online. Ja jag är nöjd iallafall fast jag har fått tagit bort mycket fint, fast det spar jag iof till nästa beställning och i min takt så kommer det paketet väl om cirkus ett halvår! :P

Men det här paketet borde komma om ungefär 2 veckor: en veckas pakning, en veckas frakt.

De plagg som är markerade med ( ) är såna som kommer med nästa beställning.

Jag har ju beställt en del reavaror som legat väldigt länge i min beställning, och jag vet inte varför de gör så, men det verkar som de tar bort plaggen då. Så vissa saker kanske inte kommer med, men det vet jag inte förrns jag får paketet så det är ingen idé att misströsta nu. Jag längtar iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah, jäklar var mycket kläder! :D Jag väntar också på en beställning från HM men det är bara två plagg i den ^^

2009-03-17 @ 11:13:21
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: PrettyInPink

Jo, tänkte svara här istället så att du inte missar min kommentar...600 besökare/dag är ju egentligen inte så mycket om man jämför med de stora bloggarna, men för mej som inte skriver om trender och mode på det sättet så är det mycket. Jag började för 3 år sedan och hade inga besökare, men jag började kommentera hos bloggar som liknade min och på så sätt hittade man varandra. Dessutom fanns inte lika många bloggar som idag, jag låg på plats 20 på bloggtoppen (ligger på plats 100 nu...) så det är skillnad. Är du registrerad på bloggportalen och på bloggtoppen förresten? Annars, gör det. Mer tips...hmmm...uppdatera ofta är A & O. Vet du att du inte hinner göra inlägg en dag så ha backupinlägg som du kan publicera. Var dej själv och kör på din grej, det vinner du alltid på (är ganska övertygad om att du är dej själv till 100%...). Ja, det var nog det hela! :-) Glad om jag kunde vara till nån hjälp!! Kram Sofie

2009-03-17 @ 12:40:03
URL: http://prettyinpink.blogg.se/
Postat av: JESSICA

oj oj vad mycket du har köpt=D

2009-03-17 @ 20:55:22
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0