Neon Electric i HM´s Provhytt med Hanky Panky

Vi provade mestadels en otroligt färgglad och snygg hoodie i två olika färgkombinationer från HMs killavdelning i lördags.


It´s A Shame. Jag var tyvärr tvungen att avbeställa den här hoodien från HMs Shop Online förut eftersom jag inte hade råd...



Snyggsnygg jacka som jag köpt direkt om den inte var så fasligt liten i storlekarna!!! (älskar såna här jackor men de är svårt att hitta billiga, sköna och snygga...).
Sjukt trång över ryggen!


Unique Rebel. Mitt James Dean självporträtt jag är mycket nöjd med! :P
Snygg blå fuskskinnjacka med luva, jätteliten i storlekarna.

.
Mäter storleken på provrummet...


Silver prickig svart kill hoodie som inte föll herrn i smaken...
Jag provar en rosa tjejhoodie där i bakgrunden som går att beställa på HM Shop Online- och som föll mig i smaken! :P

Ja det kanske kommer mer bilder sen... Det    t  a  r     j  u     s  å  n     t   i   d   när man har många bilder. GAAH! :S

Kommentarer
Postat av: Hanky Pancake

Vilket grymt inlägg, värsta coolingarna (if I may say so, and yes I may, I just did fo cheezah Cleopatra).

Värsta Coolo.

Bra jobbat snyggo, you make me proud.

8B

2009-03-23 @ 23:22:04
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag bara älskar de rosa jeansen! Härlig blogg :)

2009-03-25 @ 19:36:01
URL: http://winterlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0